私の話

My photo
puchong, Selangor, Malaysia

赤裸裸の我

赤裸裸地面对镜子
面对着赤裸裸的我

在这忙碌到认不清自己
渐渐失去某种色彩

紧紧跟随脚步
一味害怕着被抛离

这世界对我来说...
确实是太大了一点...





Friday, November 28, 2008

我需要甜品 (*.*)

昨晚,有股冲动想吃甜品.就因没吃到,到现在口还淡淡涩涩..
这几天,如果没有他们几个的陪伴..我该闷死了吧..
当然,还有《家好月圆》..终于"煲"完了..
这部剧里,最令我深刻的.. ...有首歌 ... *ice cream* ...
我总感觉这首歌,很需要爱...需要拥抱...
它的旋律..让我觉得好孤单..

晚上,即使有厚厚的棉被..但,还是会很不实在...
我想我是到了寂寞季节吧..
整个空空荡荡..但,我并没有难过..
就只是心里会有点太安静吧了..

you talk to me
you speak with me
don't sink before you rise baby
don't fade away

you hesitate
you seem to wait
for all the time we had
feels like a world away

who's to say
we'll be ok
we're gonna make it through the night
don't wanna wake up in this state
i just want us both to smile

cause we're the same
and i know that we'll never change
look i bought your favourite ice cream
i dont wanna see it melt away

if you walk out now
i don't know if we're gonna be the same
baby just talk with me
cause i want you to stay here with me

No comments:

我们の话